Maloobchodný predajca spotrebnej elektroniky Nay spolu s logistickou spoločnosťou Dodo chcú robiť dodávku elektrospotrebičov v deň ich objednania. Firmy o tom spoločne informovali v tlačovej správe. Služba by mala zahŕňa aj vynesenie spotrebiča na poschodie, kde zákazník býva, základné zapojenie a odvoz starého zariadenia. Služba má byť dostupná len v Bratislave.


Nová služba podľa firiem reaguje na podnety zákazníkov a spotrebiteľský trend, ktorý ukazuje, že na rýchlosti záleží. Podľa štúdie, ktorú pre spoločnosť Dodo uskutočnila spoločnosť Perfect Crowd, je rýchlosť doručenia pre zákazníkov rozhodujúcim faktorom pri výbere medzi e-shopmi s produktmi s podobnou cenou.

Až 84 percent zákazníkov si vyberie obchod, ktorý je schopný dodať tovar rýchlejšie, a expresné dodanie motivuje 90 percent zákazníkov k opakovaným nákupom. Naopak, príliš dlhé dodacie lehoty sú pre 61 percent nakupujúcich dôvodom na opustenie nákupného košíka.

Prečítajte si ďalšie články na túto tému: