Wolt po troch rokoch pôsobenia na Slovensku rozširuje svoju činnosť. Okrem jedla sa chce sústrediť aj na okamžité doručovanie tovaru.


„Dnes už Wolt dávno nie je len o donáške jedla. V aplikácii zákazník nájde 15 percent partnerov z oblasti retailu a tento podiel sa bude zväčšovať. Virtuálny obchodný dom majú zákazníci vďaka platforme Wolt prakticky kedykoľvek po ruke a môžu si sami vybrať z pestrej ponuky tovaru, či už ide o nákup potravín, drogérie, kvetov alebo napríklad aj elektroniky. Najväčší podiel po jedle tvoria objednávky potravín – na tento segment sa dnes Wolt najviac sústredí. Okrem sesterského Wolt Marketu spolupracujeme aj s partnermi ako sú Tesco, Billa či Coop Jednota,“ povedal generálny riaditeľ Wolt Slovensko Tomáš Beniak.

V súčasnosti je Wolt na Slovensku dostupný v 22 mestách na Slovensku, čo predstavuje takmer 30 percent populácie. V tomto roku chce Wolt pridať ďalších 15 miest.

Prečítajte si ďalšie články na túto tému: