Pre Netflix bol rok 2022 ťažký. Prvé dva kvartály firme klesal počet predplatiteľov a na trhu sa rozbiehala nová konkurencia. Posledný štvrťrok však už vyzeral celkom dobre, keďže spoločnosť pridala výrazne viac predplatiteľov, ako pôvodne čakala. V priebehu novembra tiež Netflix spustil verziu predplatného s reklamou. Ako sa tento druh služby prejavil na výsledkoch firmy a aké kroky ešte plánuje urobiť, aby zvýšila svoje zisky? Dozviete sa vo videu.
Najnovšie články
- Žiadatelia o predčasný dôchodok môžu mať problém dostať sa na pobočku poisťovne
- Spotrebiteľská organizácia neodporúča sťahovať si do mobilného telefónu aplikáciu Temu
- Slovenská pošta rozširuje sieť boxov na výdaj balíkov
- Predčasný dôchodok po novom? Požiadať oň treba čím skôr, inak bude penzia výrazne nižšia
- Predaj bytov v bratislavských novostavbách sa zvýšil
- Z Finga odchádzajú sprostredkovatelia. Počet jeho agentov klesol pod tisíc
- InoBat už vyrobil prvé batérie do elektromobilov. Firma spustila výrobu aj pre letecký priemysel
- Spotrebitelia v krajinách EÚ budú mať právo na opravu tovaru
- Hypotéky na Slovensku nemusia ani po znížení sadzieb centrálnou bankou zlacnieť. Môžu byť dokonca drahšie, varuje ekonóm
- Kto a prečo nedostane rodičovský dôchodok v roku 2024?