Pre Netflix bol rok 2022 ťažký. Prvé dva kvartály firme klesal počet predplatiteľov a na trhu sa rozbiehala nová konkurencia. Posledný štvrťrok však už vyzeral celkom dobre, keďže spoločnosť pridala výrazne viac predplatiteľov, ako pôvodne čakala. V priebehu novembra tiež Netflix spustil verziu predplatného s reklamou. Ako sa tento druh služby prejavil na výsledkoch firmy a aké kroky ešte plánuje urobiť, aby zvýšila svoje zisky? Dozviete sa vo videu.
Najnovšie články
- Známy developer plánuje postaviť v Žiari nad Hronom obrovskú štvrť. Počet obyvateľov mesta by mohol narásť takmer o pätinu
- Podnikatelia musia do konca januára zaplatiť daň z motorových vozidiel
- Kažimír očakáva ďalšie znižovanie úrokových sadzieb
- Trumpova politika môže ohroziť slovenský export
- Od januára sa menia sumy exekučných zrážok z dôchodkov
- Bez dodatočných zdrojov môže tento rok skončiť obnova verejných budov
- Daňový bonus na dieťa do 15 rokov veku je maximálne sto eur, pri starších deťoch polovica tejto sumy
- Kedy sa vyplácajú rodinné prídavky a ako ne požiadať v roku 2025?
- Vypli ste asistenčné systémy v aute? Po nehode to bude poisťovňu zaujímať
- Trhy sa už tešia na Trumpovu dereguláciu