Spoločnosť Union, ktorá má zdravotnú poisťovňu a komerčnú poisťovňu bude po novom zastrešovať nové logo. Ide o farebne jednotné zelené logo s modernejším typom písma. Union o tom informovala v tlačovej správe. Zelená farba má evokovať pokoj, rozvahu, optimizmus a nadšenie.
Zmenou vizuálu sa pre poistencov nič nemení. Počas prechodného obdobia sa však môžu stretnúť s dokumentami a materiálmi s pôvodnou aj novou verziou loga. „Postupne prechádzame na ich aktualizáciu vo všetkých systémoch a grafických materiáloch,“ dodala poisťovňa.
Pôvodné a nové logá Union zdravotnej poisťovne a Union poisťovne. (zdroj: Union)
Zdravotná poisťovňa Union počas pandémie dovolila svojim poistencom, aby mohli navštevovať odborných lekárov aj bez výmeného lístka. Po ôsmich mesiacoch…
Na ukladanie a/alebo prístup k informáciám o zariadení používame technológie, ako sú súbory cookie. Robíme to na zlepšenie zážitku z prehliadania a na zobrazovanie personalizovaných reklám. Súhlas s týmito technológiami nám umožní spracovávať údaje, ako je správanie pri prehliadaní alebo jedinečné ID na tejto stránke. Nesúhlas alebo odvolanie súhlasu môže mať nepriaznivý vplyv na niektoré funkcie a vlastnosti.
Funkčné Vždy aktívny
Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal, alebo na jediný účel vykonania prenosu komunikácie cez elektronickú komunikačnú sieť.
Predvoľby
Technické uloženie alebo prístup je potrebný na legitímny účel ukladania preferencií, ktoré si účastník alebo používateľ nepožaduje.
Štatistiky
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na štatistické účely.Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné štatistické účely. Bez predvolania, dobrovoľného plnenia zo strany vášho poskytovateľa internetových služieb alebo dodatočných záznamov od tretej strany, informácie uložené alebo získané len na tento účel sa zvyčajne nedajú použiť na vašu identifikáciu.
Marketing
Technické úložisko alebo prístup sú potrebné na vytvorenie používateľských profilov na odosielanie reklamy alebo sledovanie používateľa na webovej stránke alebo na viacerých webových stránkach na podobné marketingové účely.