Call centrum finančnej správy za minulý rok prostredníctvom telefonických hovorov, e- mailov a on-line chatu riešili 402 125 prípadov. Informovala o tom Finančná správa SR. V minulom roku dominovali otázky k legislatívnym zmenám a k colným povinnostiam v súvislosti s vypuknutím vojnového konfliktu na Ukrajine. Konzultanti riešili aj nápor dopytov k finančnej pomoci seniorom za absolvované očkovanie.


Najvyťaženejším nástrojom pri komunikácii s verejnosťou je telefonická infolinka. Vlani týmto spôsobom vybavili konzultanti 189 030 dopytov. Druhým najvyťaženejším nástrojom je e-mailová komunikácia cez aplikáciu Live Agent, prostredníctvom ktorej sme vybavili 85 943 písomných dopytov a  7 871 chatových správ.

Na finančnú pomoc seniorom, ktorá bola vyplácaná za absolvované očkovanie na Covid-19, prišlo daniarom 119 236 dopytov.

Prečítajte si ďalšie články na túto tému: