Tatra banka začala ponúkať svoju technológiu tvárovej biometri na identifikáciu osôb aj pre záujemcov, ktorí chcú túto službu používať pri svojej podnikateľskej činnosti. Banka o tom informovala v tlačovej správe. Služba je určená pre právnické osoby, ktoré pomocou biometrie môžu splniť napríklad svoje zákonné povinnosti spojené s identifikáciou zákazníkov alebo majú záujem zmeniť proces registrácie a vypĺňania údajov pri žiadosti o poskytnutie svojej služby.
Tvárovú biometriu banka poskytuje na princípe Software as a service, pri ktorom je celá technológia umiestnená v zabezpečenom prostredí banky. Spoločnosti využívajúce túto službu k nej pristupujú prostredníctvom API rozhrania.
Banka poskytuje technológiu v troch rôznych úrovniach. Prvá z nich umožňuje získať dáta z občianskeho preukazu, ktoré nie je nutné manuálne prepisovať. V druhej úrovni poskytuje biometrické overenie tváre za účelom potvrdenia, že sa registrujúca sa osoba aj reálne nachádza za počítačom, tabletom, alebo mobilným telefónom. Tretia úroveň je rozšírená o možnosť overiť aj mobilné telefónne číslo a e-mailovú adresu.