Národná diaľničná spoločnosť (NDS) v prvom polroku 2022 predala 2 240 237 kusov elektronických diaľničných známok za vyše 50,9 milióna eur. V medziročnom porovnaní sa tak predalo o 29,6 percenta viac diaľničných známok ako vlani. Príjem z úhrady predstavoval v medziročnom porovnaní nárast o 10,8 percenta. NDS o tom informovala na svojej webovej stránke.


V rámci predaja bol najväčší záujem o 10-dňovú známku. Za ňou nasledovali 365-dňová, ročná a 30-dňová diaľničnú známku. Z vyše dvoch miliónov predaných známok si domáci vodiči zakúpili vyše 1,3 milióna kusov, zvyšok tvorili zahraniční motoristi. NDS eviduje takmer dvojnásobný počet predaných kusov pri zahraničných motoristoch oproti vlaňajšiemu roku.

Prečítajte si ďalšie články na túto tému: