UniCredit Bank sa chce viac sústrediť na digitalizáciu. Klienti by mali mať online a bezpapierovo k dispozícii tri základné produkty – bežný účet, spotrebný úver a hypotéku.


„Chceme rozšíriť našu klientsku základňu a využiť na to práve túto novú integrovanú digitálnu platformu, ktorá umožňuje personalizovanú a jednoduchú interakciu naprieč všetkými predajnými kanálmi,“ hovorí Gianfranco Bisagni, výkonný riaditeľ pre strednú Európu skupiny UniCredit.

Digitálny ekosystém pritom UniCredit vyvinul na slovenskom a českom trhu. „Po úspešnom zavedení v Česku a na Slovensku plánujeme postupne rozšíriť daný koncept aj na ďalšie trhy, kde pôsobí naša skupina, a poskytnúť tak všetkým našim klientom tie najlepšie služby. Toto je však len začiatok nášho strategického plánu. Aj naďalej totiž plánujeme v rámci skupiny UniCredit investovať do digitalizácie, a to ďalšie 2,8 miliardy eur,“ vraví G. Bisagni.

Prečítajte si ďalšie články na túto tému: