Slovenská pošta pridala do svojej mobilnej aplikácie nové funkcie. Informovala o tom jej hovorkyňa Iveta Dorčáková. Po novom je to platba kartou za úhradu zásielok, ktoré sú odosielané cez mobilnú aplikáciu. Keď niekto uhradí zásielku on-line, môže ju vhodiť do poštovej schránky na pobočke alebo umiestniť v špeciálnom boxe.


Odosielateľ už tiež nemusí tlačiť takzvaný adresný štítok. „Znamená to, že zákazník, ktorý nemá možnosť vytlačiť si adresný štítok, môže zásielku odoslať aj bez neho. Musí však zásielku v pravom hornom rohu označiť kódom zásielky, ktorý je pre danú zásielku vygenerovaný Aplikácia klienta sprevádza všetkými potrebnými krokmi,“ vysvetľuje I. Dorčáková.

Aplikácia tiež umožňuje tlač adresných štítkov po odoslaní zásielky. Ak má zákazník možnosť tlače na air-printovej tlačiarni, môže si vygenerovať adresný štítok a vytlačiť si ho, prípadne ho zdieľať prostredníctvom iných aplikácii. Cez aplikáciu sa po novom dajú podávať medzinárodné zásielky v rámci Európskej únie, ktoré nepodliehajú colnému konaniu. Takéto zásielky však vyžadujú tlač adresného štítku.

Prečítajte si ďalšie články na túto tému: