Internetová banka mBank pridala do svojej mobilnej aplikácie možnosť chatovať s pracovníkom banky. Doteraz chat fungoval len v internet bankingu.
S klientom sa rozpráva reálny pracovník banky, nejde teda o chatbota. „Chat v mobilnej aplikácii je zároveň prepojený s tým v internet bankingu. Klienti tak môžu začať konverzáciu napríklad v internet bankingu a neskôr pokračovať v aplikácii alebo naopak. História konverzácie sa pritom ukladá zároveň v oboch rozhraniach. Aplikácia navyše pomocou notifikácie upozorní klienta na odpoveď či doplnenie zo strany banky, aj keď bude odhlásený,“ povedal vedúci rozvoja mobilného a internetového bankovníctva mBank Lukáš Kiac.
Na spustenie chatu je potrebné kliknúť na ikonu „Chat“ v záložke Info. Ľudia, ktorí používajú telefóny s Androidom, sa do chatu dostanú aj po kliknutí na tri vodorovné prúžky vľavo hore hneď po otvorení aplikácie. V prípade smartfónov s operačným systémom iOS musia klieknti po otvorení aplikácie kliknúť na šípku v záhlaví obrazovky, ktorá sa nachádza vpravo hore vedľa krstného mena.