Slovenský trh potravín by mohol čoskoro obohatiť nový konkurent. Podľa informácií Denník E uvažuje o vstupe na Slovensko najväčší poľský diskontný reťazec Biedronka. Táto obchodná sieť, patriaca do portfólia portugalskej spoločnosti Jerónimo Martins, by mohla o klientom zabojovať predovšetkým nízkymi cenami potravín.


Biedronka momentálne prevádzkuje viac ako 3 000 predajní v Poľsku a vďaka svojej konkurencieschopnosti a silnému postaveniu na trhu dokázala výrazne znížiť ceny potravín. Prípadný vstup Biedronky na slovenský trh by mohol priniesť nové konkurenčné tlaky a vďaka tomu zlepšiť situáciu pre spotrebiteľov.

Ak by sa Biedronka rozhodla pre vstup na slovenský trh, mohla by nasledovať stratégiu, ktorú zvolila v Poľsku, a to postupné preberanie existujúcich predajní a prevádzkoch.

Prečítajte si ďalšie články na túto tému: