Slovenským bankám sa postaví nová konkurencia. Revolut, ktorý na Slovensku doteraz získal 200-tisíc klientov, plánuje masívnu expanziu. V tomto roku chce výrazne zvýšiť výdavky na marketing s cieľom zdvojnásobiť ešte v tomto roku počet zákazníkov.


V porovnaní s minulosťou sa Slovensko dočká aj televíznej kampane. Revolut ju bude kombinovať s vonkajšou digitálnou reklamou a sociálnymi sieťami. Výdavky na marketing by mali v porovnaní s minulý rokom stúpnuť o 93 percent.

Revolut vznikol v roku 2015 v Londýne. V súčasnosti využíva bankovú licenciu z Litvy. Zákazníkov sa snaží zaujať predovšetkým ponukou bezplatného účtu a investovania do akcií či ETF. Klienti ovládajú svoj bankový účet kompletne cez mobil.

Na rozdiel od tradičných bánk Revolut nemá v ponuke pre slovenských klientov úverové produkty či kreditné karty. Keďže nemá slovenskú bankovú licenciu a nepôsobí tu ani ako pobočka zahraničnej banky, nevzťahuje sa naňho bankový odvod.

Prečítajte si ďalšie články na túto tému: