Každý deň príjme Allianz – Slovenská poisťovňa v priemere 650 hlásení o škodách na majetku, vozidlách či zdraví. Z času na čas sa ale v poisťovni objavia aj kuriózne hlásenia. Poisťovňa niektoré z nich ukázala aj médiám.


Pri dopravnej nehode sú účastníci povinní vypísať správu o nehode, kde okrem iného popisujú spôsob vzniku nehody. Podľa poisťovne práve tam zvyknú likvidátori škôd nájsť najväčšie kuriozity. Vodič ako dôvod rýchlej jazdy napríklad uviedol, že rýchlosť prekročil na pokyn svojej manželky. Iný vodič sa zase vyhováral na poškodeného, ktorý ho mal provokovať pomalou jazdou.

Poisťovňa sa stretáva aj s netradičnými sťažnosťami. Jedna klientka napríklad nebola spokojná so vzhľadom nôh zamestnankýň a do poisťovne adresovala sťažnosť. Podľa nej „vďaka novým stolom na servisnom centre je vidieť pracovníkom nohy a nie všetky dámy majú pekné nohy, preto sa ona na to nemieni pozerať.“

Prečítajte si ďalšie články na túto tému: